Rabu, 5 Disember 2012

16 wishes..

Assalamualaikum...

Thn depan 16 thn uda aq..cpt kan masa berjln ya mmng cepat sngdd..pada umur 16 thn nie aq hrp sngdd my life will change..*hope larh*dan d umur nie larh saya rasa sngdd mencabar mula umur nie larh sifat kebudak-budakan kita akn hilang..dan menjadi remaja yg sebenarnya..jeahhh..same with the other teenagers i want successs and happyyyy...this is my 16 wishesss:
  1. hope saya lebih cemerlang dlm pelajaran saya..
  2. moga2 sikap budak2 saya betul2 hilang(lau bole larh..huhhaii)
  3. smoga semua urusan saya kat ats muka bumi nie settle(sampai bumi skali...)
  4. no more tearss and ngewww..nggeww(like a kids)
  5. all i do is right n my family support it..
  6. saya mau lesen motor..(bole uda ba 16 thn uda)
  7. segala jadual2 harian nie saya patuhi(ndak macam thn nie..hamburrr semuanya)
  8. semngat sya ndak putus d tengah jalan(maksudnya awal thn jaxx smagat skali tengah2 thn lembekkk uda)
  9. no more problem in our frenship..
  10. smoga saya lebih faham erti LOVE yg sebenarnya dan tidak lg tidak menghargainya..
  11. mak ngan bapak bangga ada anak cam aq..
  12. saya mau lebih serious dlm perhubungan..(with my family,fren and also in>>>)
  13. my life is perfect dgn adanya my MRPERFECT..
  14. smoga saya lebih faham apa sebenarnya yg saya mau dlm hdp nie..(supaya boleh lebih berjaya)
  15. smoga semua orng yg pernah saya buat salah sm dorang memaafkan aq..
  16. AKHIR SKALI,aq harap sngdd pd umur saya 16 tahun semua orng yg brada dlm hidup saya bahagia..(INSYALLAH)...etuh jaxx larh k stakat nie..babai..take care kamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan