Khamis, 6 Disember 2012

pindah SKOLAH?????

Assalamualaikum...

macam korang semua tahu tahun depan kan saya form 4..okeyy.. memang larh kan hahhh..tp 1 lg problem yg saya hadapi skng nie..aduhaiii..sakit kepala fikir..kena PINDAH SKOLAH kerh???ada banyak pilihan actually..ndak larh bnyk sngdd 2 je..huhhahhh..1 di SM TEKNIK,LIKAS and 1 lg kat SEMSLAD..pa pendapat korang???memang konfom kalau layak p SEMSLAD 2 kalau result okeyy larh..insyallah..doa kan je ye..sekolah lama saya memang best..sangat PERFECT..mau tau skolah pa ??SMK PEREMPUAN LIKAS..ohw ya memang larh semua girls dan saya rasa sngdd FREE kat skolah 2..besa larh NO BOYS NO PROBLEMS..huhhh..sorry boys just saying okeyy..wkwkkkaww..
so skng nie cam mna nie??tawakal je lerhh jawabnya kan..ba okaiii larh sampai cnie jak larh dulu ..daddddaaaddd..take care kamu..(my problem nanti saya pandai2 larh 2 selesai kan..hahhh..k dadddddaaa...

2 ulasan: